CODE WEEK 2017

A tavalyi CODE WEEK EUROPE esemény során 8 programot kínáltunk a gyerekeknek, tanároknak. Eljöttek hozzánk, és interaktív bemutató óráink keretében kipróbálták

  • hogyan lehet MicroBit-et és
  • LEGO Education robotokat programozni,
  • mobilapplikációkat és online játokokat fejleszteni

Ígérjük, hogy idén is sok hasonló kreatív programot kínálunk majd!

EDU & FUN tábor

2017 júliusban szerveztük meg első táborunkat, ami pár nap alatt telt meg jelentkezőkkel. A gyerekek 5 napig merülhettek el a digitális világ új csodáiban, mint a 3D tervezés, 3D nyomtatás és robotika. Az 5 nap hihetetlen gyorsan elrepült! Annak különösen örültünk, hogy nem csak fiúk, de lányok is jelentkeztek, és ők is nagyon jól érezték magukat.

Erzsébet-táborok

apközis képességfejlesztő programunk egy igazi „digitális varázslóképző” – egy gondolkodási és digitális kompetenciákat, ismeretszerző, problémamegoldó, logikai-algoritmikus képességeket, együttműködést és kreativitást fejlesztő alkotójáték.

Milyen programokkal készülnek a szervezők?
  • együttműködést, kreativitást és logikai gondolkodást fejlesztő játékokkal: mérésekkel, megfigyelésekkel, kincskereséssel, mobileszközökkel vívott digitális varázslótusával
  • játékos bevezetéssel a programozásba (unplugged és online játékok)
  • robotprogramozással korosztályra szabott programozási környezetben (az egyszerű vezérléstől a kreatív programozási feladatmegoldásig)

A zánkai robottábor 2016. július 24. és július 29. között összesen 100 gyermeknek biztosított betekintést a játékos programozás, a robotika, és a játékfejlesztés rejtelmeibe. A táborhoz az eszközöket a MOE Kft. biztosította.

MVM-tábor

Az MVM-dolgozók gyerekei számára a Játékmesterrel (Zoo Tábor szervezője) együtt szerveztük meg a több héten át tartó nyári napközis táborokat, amelyek során a részt vevő gyerekeknek volt lehetőségük belekóstolni a 3D tervezés, nyomtatás, programozás és robotika világába.

Alba Innovár

Az EDU & FUN és a székesfehérvári Alba Innovár céljai közösek.
Mindketten azt tartjuk a legfontosabb célnak, hogy a gyerekek játékos, tapasztalati úton ismerkedjenek meg a robotokkal, informatikai és okoseszközökkel, és merüljenek el a digitalizáció világában.
Az Alba Innovár digitális, játékos eszközeit, a 3D nyomtatókat, a LEGO® Education eszközöket és az egyéb informatikai kiegészítőket a MOE Kft. biztosította.